onsdag 3 november 2010

Design problem ?

Jag tror jag blir tokig på denna bloggen! försöker få hyffsat snygg design på den men ne! det går inte! nu är det så ful så jag knappt vill gå in och skriva ngt på den *fniss*. Men lite ordning få det vara! Denna vecka har jag massor massor av saker att göra. jobb jobb och ännu mera jobb. Igår kväll rakade jag theo, och imorgon kväll ska han badas. För på fredag är det utställning i växjö. Det lär bli ett sent bad för stackarn. Har hopptäning halv 8, klar vid 21, kommer inte vara i säng förens 00,00 typ XD!

Jag kan inte heller bestämma mig om jag ska åka upp til sthlm i dec. och ställa theo där! Mamma vart inte så sugen på o hänga med, och jag vet inte opm jag känner för att åka upp sj! aja vi får se hur det blir med det :P! Nu ska jag jobba lite till!
PoK

1 kommentar:

  1. Hejpå dig!
    Jag hjälper dig gärna om du vill....:)
    Hoppas ni trivs och har det bra..
    kram wivi

    SvaraRadera